2016/03/01

KEN ZAZPI "Bihotz"

KEN ZAZPI "Bihotz"
Bihotz- Ken Zazpi

Oh, oh
Bihotz, bihotz, bihotz
Oh, oh
Esaidazu bihotz
zer isiltasun aitor ezinetan
ahaztu nuen bihotz
naizena oroitarazten zidana
esaidazu behingoz
Oh izan nituen
erantzunak inoiz
Oh, gida nazazu
Bihotz, bihotz, bihotz
hitz egidazu berriz
izan nintzen umeaz
amesten zuenari
beldurrik etzionaz
maitatua besterik
izan nahi etzuenaz
hitz egidazu orain
argiak izaltzean naizenaz
bizitza gupida gabe honetan
sarerik ez dago
Errukinetan babesten naiz baina
izuturik nago
oh, isolatzen naiz
nire baitan atoz?
Oh gida nazazu
bihotz bihotz bihotz
hitz egidazu berriz
izan nintzen umeaz
amesten zuenari
beldurrik etzionaz
maitatua besterik
izan nahi etzuenaz
hitz egidazu orain
argiak izaltzean nahi zena
hitz egidazu bihotz
ezagutzen nuena
bizitzaren segare
ezer etzekiena
maitatua besterik
izan nahi etzuena
oh
oh oh

bihotz bihotz bihotz

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina